FAQ

vanliga frågor & svar

Finns det parkering?

Det finns en stor parkering precis utanför entrén som är avgiftsfri.

Har ni allergivänlig mat?

Ja. Vi har alltid kockar på plats som gärna är till hjälp med eventuella funderingar.

Är det tillgänglighetsanpassat?

Två av våra matsalar är i markplan och vi har en tillgänglighetsanpassad toalett. Den tredje matsalen som är i våran lounge är en trappa upp och dit finns det ingen hiss. För att bo kvar, till våra hotellrum på plan 2 och 3 finns det hiss och många av rummen är tillgänglighetsanpassade, meddela gärna vid bokningstillfället.

Har ni wifi-nätverk tillgängligt för gästerna?

Ja, det är fritt.

Har ni veganska och vegetariska alternativ?

Ja, vi har flera utsökta veganska och/eller vegetariska alternativ.

Kan jag ta med mig barn till restaurangen? Har ni barnstolar? Får jag ta med en barnvagn in?

Barn är självklart välkomna till oss. Vi kan erbjuda barnstolar samt att ta med sig barnvagnen till bordet, vid specifika bord. Vänligen maila oss på receptione@norrqvarn.se  för att vi skall ha möjlighet att ordna detta för er.

Kvarglömda saker?

Det går bra att komma förbi eller ringa om ni tappat något hos oss.

Övriga Frågor

Ring, skriv eller använd kontaktformuläret på höger sidan.

+46 (0)501 – 50770
reception@norrqvarn.se